Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapamiętywania preferencji i ustawień oraz zbierania anonimowych danych dla celów reklamowych i statystycznych. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Możesz w każdym czasie określić sposób wykorzystywania plików cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci Twojego urządzenia. Zmiana ustawień plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu.
rozumiem

1965

Powstanie fabryki Łowicz

Początek historii marki Łowicz.

Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego „Łowicz" wprowadzają swoje pierwsze dżemy, powidła i koncentraty pomidorowe.

lata 70'

Innowacja - paletyzacja

Zakład w Łowiczu jako pierwsze przedsiębiorstwo w branży spożywczej wprowadza paletyzację  wyrobów gotowych w magazynie. Produkcja dżemów, powideł i naturalnych kompotów jest tak duża, że pod sam zakład podjeżdża nawet pociąg!

1976

Biurowiec do użytkowania

Zakończenie budowy biurowca głównego w Łowiczu.

lata 80'

Rusza dział badań i rozwoju

W branży owocowo-warzywnej Łowicz wyróżnia się obecnością prężnie działającego Działu Badań i Rozwoju, zwanego wtedy „Stacją Doświadczalną”, dzięki której wdrożono wiele nowych receptur, nowatorskich rozwiązań i projektów racjonalizatorskich.

1992

Nowe logo

Kupujących, szukających na półkach produktów Łowicz miło zaskakuje nowego logo marki i nowe, przyciągające wzrok etykiety.

1997

Pierwsze sosy gotowe

Sosy gotowe (pomidorowe) to nowość, będąca odpowiedzią na zmiany w trybie życia konsumentów.

2002

Pierwsza kampania telewizyjna

Koncentraty Łowicz wchodzą na szklany ekran w czasie pierwszej kampanii telewizyjnej marki

2004

Nowa kategoria produktowa

Nowa kategoria produktowa - syropy owocowe, zaczyna mieszać w szklankach spragnionych osób zarówno zimą jak i latem. Używanie ułatwia innowacyjny korek-niekapek.

2007

Zmiana logo

Logo Łowicz traci wisienki w wyniku rebrandingu, zaś oferta zyskuje tradycyjne, gotowe dania warzywno–mięsne.

2011

Pomidorowe nowości

Ekspansja pomidorowych smaków trwa.

Pod marką Łowicz pojawiają się przecier pomidorowy w kartonie i pomidory w puszkach.

2012 - 2015

Ale się działo!

To jest pracowity i twórczy czas dla odkrywców nowych smaków z Łowicza.

Do sklepów trafiają: sosy włoskie, syropy prozdrowotne, nowa linia produktów dżemowych Łowicz 100% z owoców.

Z myślą o najmłodszych powstają zaś 100% z owoców extra-gładkie.

2016

Przełom

Marka Łowicz dołącza do Grupy Maspex – lidera na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce